Tentoonstelling, optreden en buurtdiner in CultuurWerkplaats Carnisse

Vrijdag 27 februari wordt om 17:00 de tentoonstelling met schilderijen van Ben Trachsler geopend in CultuurWerkplaats Carnisse. Onder de titel ‘Bens Beesten’ toont de schilder zijn meest recente werk. Gifslangen, hagedissen, maar ook zijn eigen hond zijn de onderwerpen die in de tentoonstelling aan bod komen. Zijn eerste hagedis kocht hij 12 jaar geleden, wat het begin was voor een fascinatie die hem uiteindelijk naar de Jungle Corner in Carnisse bracht. Trachsler schildert in een realistische stijl met een licht mystiek ondertoon.

Tijdens de opening is er een optreden van het duo ‘1 2 Relax’. De zwoele saxofoon van Monica en de swingende gitaar van Simon vormen een ideale combinatie voor de easy listening jazz, popsongs en klassiekers die zij spelen.

Zoals elke laatste vrijdag van de maand is er de 27e ook weer een gratis buurtdiner waar iedereen van harte welkom is. Het diner wordt om 18:00 geserveerd; wees er op tijd bij om te genieten van een maaltijd vol verse ingrediënten!

Ben Trachsler-a5